mandag den 19. november 2012

Varm kakao af rismælk

Jakob og jeg har rigtig hygget den her de sidste weekender...

Jeg testede engang for nu snart længe siden, varm kakao på rismælk, og jeg blev af den overbevisning, at det ikke duede - lige indtil vi lavede det her for et par uger siden.

JA, det virker! Smagte super godt og prikken over i'et til hyggen. Hvor er jeg glad for at det atter er en hygge-option for mig! Overraskende nok, synes Jakob også bedre om denne variant end de han har fået på traditionel vis...

Til 1 liter rismælk brugte vi 4 spsk kakao og 4 spsk akacie honning. Tilsættes under opvarmning og omrøring.

Her serveret med et spøjst forsøg på peanutbutter cookies... Mærkværdige måleenheder, konsistens og vægt af sten, følger opskriften næste gang... Men smagte af peanutbutter, så det rakte da alligevel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar